Jag

Jag
Lilla söta jag

måndag 20 december 2010

Trevligt frukostbesök och bara allmänt slappdag:)

Hej
Idag har vi haft mammas goa vänner på frukostbesök mycket gott och trevligt.
Sedan fick vi kläder av mammas kompis sóm hon hade rensat ut och ville bli av med.
Kan säga att det var ju rena julaftonen för oss alltså.
Fick mycket finnt och nytt och roligt.
Säger bara stort tack för det.
Sedan skulle ju då stoffe kommit hit för att prata men ringer och säger att det blir stressigt,
och att han har lite mycket att göra efter att en familjemedlem bett om hjälp med att skotta snö.
Vilket blir jobbigt för mig för hade velat ta detta idag och inte skjuta på det hela tiden.
Så nu är det bestämmt att vi ska ses på onsdag.
Lämnar han återbud då så säger jag att det få bli som det blir.
Jag vill inte hålla på att skjuta på det hela tiden, jag mår tillräkligt dåligt ändå.
Jag vill ta det så fort som möjligt så det är klart och man bara kan gå vidare.
Men men får väl se hur det blir.
Sen kommer vi lite till det här med pappa som jag pratat om innan.
Funderar på att träffa han en sista gång och prata sedan bara gå vidare på den sidan med.
Orkar inte med detta mer.
Kommer inte att förlåta honom en gång till det kan han glömma.
Han fick en sista chans och den sabbade han så nu är det nog.
Han har valt en väg han vill gå och då är det bra där.
Har inte bestämmt än hur jag ska göra.
Står öppen för förslag.
Men blir de ett sista möte så kommer jag inte vara själv.
Tänker ha folk med mig.
Så är det bara.
Nu ska jag bara ta det lugnt.
Äta lite makaroner och köttbullar.
Ladda inför imon.
Om någon är intresserad så är jag med och spelar julspelet i fredrikskyrkan kl.18.00.
Imorgon Tisdag 21 december.
Alla är varmt välkommna att titta och ta del av det roliga.
Hoppas alla där ute har en och får en fortsatt trevlig och bra kväll.
För det ska jag ha.
Vi hörs imon.
Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar