Jag

Jag
Lilla söta jag

söndag 19 december 2010

Skruvemåla, gott att äta och trevlig folk.

Hej
NU är man hemma efter en trevlig eftermiddag/kväll i skruvemåla.
Det blev god mat och god efterrätt och med trevlig sällskap var kvällen mycket rolig och trevlig.
Vi åt ris med sås och fläskfile med banan mycket gott måste jag få lov att säga.
Till efterätt blev det chokladmosse med polkagrissmak mycket gott.
Sedan blev det lite spel och trevligt prat.
En mycket trevlig kväll.
Imon blir det frukost besök av goa vänner till mamma.
Framåt eftermidaggen/kvällen blir det att Stoffe kommer hit så vi kan prata lite med varandra.
Får se hur det blir och hur det går men hoppas att det blir bra och går bra.
Jag hör av mig imon om det går med Stoffe och allt.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar