Jag

Jag
Lilla söta jag

torsdag 23 december 2010

Många dagar kommer nu här, mycket har hänt.

Tisdag:21/12-2010
Julspelet var helt kanon. Det gick riktigt bra.
Jag agerade hede som valade sina får.
Det var mysigt när jag plötsligt fick ett levande år som Anna ekström agerade.
Det blev en succse trots att Göran fick de flesta att skratta när vi skulle sjunga sista versen på stilla natt genom att mitt i allt säga "Ding Dong".
Men det var både skönt och roligt.
Jag fick chansen att kliva ur mitt deppiga skal och få ha lite roligt och få skratta lite.
Det var skönt att få göra detta efter allt som hänt.
Det blev en succse som sagt och hoppas på att få chansen att vara med nästa år igen.
Onsdag:22/12-2010
Dagen började med att städa iordning åt min kära mamma tills hon kom hem från jobbet.
Det började bra men inte slutfört det än men hoppas på att göra det innan Julafton.
Vill väl för min lilla mamma, men ibland finns ingen ork, ibland kan mna inte göra allt man önskar och vill.
Men man kan ju göra som jag, göra så gott man kan och orkar och hinner med.
Ibland finns det tider som man orkar och hinner med det mesta men ibland finns det tider man inte orkar och inte hinner.
Men Torsdag ska jag ta mig tid att fixa så mycket jag kan, men också med mina sista julklappar jag håller på med.
Torsdag:23/12-2010
Idag har jag varit och handlat med mamma och syskonen.
Det blev en vända in till staden och sedan lite affärer i lyckeby.
Nu är man hemma har ätit god mat och ska snart dra igång och baka lite.
Jag ska fixa mina julklappar som måste vara klara till imon.
Jag ska baka rocky road och ha med till min farmor.
Jag skriver imon och berättar hur det blev och gick.
God jul och gott nytt år.
Puss Å Kram
Älskar er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar