Jag

Jag
Lilla söta jag

lördag 25 december 2010

Julklapparna.

Julklappar är det bästa som finns.
Julafton firades hos Farmor, mycket roligt och trevligt.
Jag gav Farmor ett fotoalbum jag gjort själv och hon blev jätteglad över det.
Julklappar jag fick hos Farmor:
Ett svart linne med silvermönster
Öronhängen
En rosa skål som det står smått och gott i
spagrejer
resesysätt
och
Filmen: Störst av allt är kärleken
Juldagen firade vi jul hos mormor.
Det var roligt.
Julklappar jag fick där:
spagrejer
ljus och sljustakar
raggsockar
servis
Vi har ju även firat jul hemma.
Det har varit jättemysigt och trevligt och roligt.
Julklappar jag fick hemma:
Leggins svarta och vita mönstriga
Leggins rosa och svarta
linne/tunika rosa med svarat paljetter
linne rosa
korta byxor svarta att ha på gympan
En ny bikini röd och guldfärg med betty boop på
duntäcke
kamraväska
tavelsätt med fyra taveldukar och färg och rensla att göra egna tavlor
sterohögtalare som kan användas till datorn, tv, dvd, cd-spelar, mobil,mp3 mycket bra
Spel:
TP digitalt så man kan hämta frågor från nätet.
Filmer:
28 veckor senare
Buffy och vampyrerna säsong 5,6,7 nu har jag alla säsonger
Hemma bäst
Pistvakterna
Sound of music
och
Moulin Rouge
Ja så ser alla mina julklappar ut för detta året.
Hoppas alla har haft en riktigt God Jul för det har jag.
Ses och hörs mer imon kanske ska försöka.
Ha en riktigt bra helg nu allihopa där ute i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar