Jag

Jag
Lilla söta jag

lördag 18 december 2010

Julshopping, godisbak, lussebullebak och massa tankar

Jaha idag blir man då väckt av att mormor ringer. Sedan blev det att åka och julshoppa med mamma, minat systern och momor. Mycket roligt. Igår var det lite shopping med bara mamma och jag det var trevligt. Träffade en av mammas kompis hihi gillade honom han var trevlig och rolig. Men dagen idag, jo som sagt det blev ju då shopping, handlade mycket till jul och mat till julbordet och lite så men det var mysigt.



Mamma har bakat gott julgodis och jag var den första som provsmaka jag bara säger det mmmmmmmm. Nu ska vi snart bara lussebullar, mycket gott och roligt. Ikväll bli det bara mys och lite gott. man får väl se vad man gör ikväll, blir nog myc med familjen sen blir det väl lite datan och så lite film kan jag la tänka mig hihi. Har en massa filmer och serier som jag inte ens börjat titta på men nu när man har lov och är ledig så kan man ju passa på.

Som jag nämnde i mitt förra inlägg så har jag ju gjort slut med min kille. Det är jobbigt och tufft. Vi var tillsammans många år men det är inte alltid så att man kan hitta en person när män är fjoton, femton som man sen ska leva hela sitt liv med det kan vara jobbigt och svårt. Det kommer att bli bra snart. Det tar bara lite tid att smälta.

Har mycket på tankaren just nu. Det är allt som hänt med pappa, killen och så tänker jag på projektarbetet i trean och så tänker jag på vad jag ska läsa sen efter gymnasiet. Just nu tror jag att mitt projektarbete ska handla om välgörenhet och att jag ska sammarbete med svenska kyrkan. Vad jag ska läsa efter gymnasiet sen vet jag inte, det står mellan Barnmorska eller Präst. Vad tror ni?

Ha det så gött ikväll så ses och hörs vi. Puss och Kram <3

1 kommentar:

  1. Behöver du hjälp med projektarbetet så vet du att vi är många som kan hjälpa dig! Kram <3

    SvaraRadera