Jag

Jag
Lilla söta jag

tisdag 17 januari 2012

Livet



Ibland tar livet vändningar som man inte är beredd på, de kan vara både positiva och negativa vändningar. Är dem positiva ska man vara glad och ta vara på dem. De är dem negativa som är värre, man vet inte riktigt vad man ska göra för att lösa dem. Man är så vilsen och nedgången att man inte vet hur man ska göra, då känns de skönt att veta att de finns personer som bryr sig och visar att dem vill försöka hjälpa en igenom dessa negativa vändningar. Utan dessa personer och vänner finns de inte mycket man kan göra. Ibland finns de inget att göra mer än att försöka göra de man kan, ibland måste man vara modig och be om hjälp och ibland får man va den där som gömmer sig och inte vågar be om hjälp. Du fann mig och jag fann dig, men något gick snett och du försvann de gjorde ont i mig så ont att jag ville ta mitt liv men plötsligt dök du upp och gav mig nytt hopp som jag senare började tvivla på igen och nu är jag inte säker längre jag är vilse utan dig, vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska gå tillväga, jag hoppas på att du ser mig om jag står där vid din sida och väntar på ett svar från dig. Detta är om dig du finns i mitt hjärta


Du fick mitt hjärta att lysa, du fick mina läppar att le, du fick mig på glada tankar och jag känner mig trygg i din närhet, varför blev de såhär? Jag skulle vilja få den känslan igen men den enda som kan ge mig de är du, men jag verka ha förlorat dig :( känslan som finns inom mig går inte att beskriva med ord, vet inte vad jag ska göra eller ta mig till för att få dig att förstå hur ledsen jag är över de som hänt. Jag hoppas du någon dag förstår de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar