Jag

Jag
Lilla söta jag

söndag 29 maj 2011

Krossad



Ibland är livet inte alltid som man önska att det var, det är mycket grymare, hårdare och värre.
Hade hoppats på att denna kärleken skulle vara något bra men nej da, när man hoppas på det bästa då skiter sig allt.
Jag trodde du var speciell och inte som alla andra killar men jag hade fel, du verkar vara precis som alla andra killar ingen speciell.
Jag hoppas du kan förstå hur mycket du krossa mitt hjärta och att du inser dina fel lagom till nästa gång.
Jag älskade dig och gjorde mycket för dig men vad fick jag tillbaka, inte ett skit, du verkar undvika mig, och när jag trodde allt började bli bra mellan oss igen då kom slaget i ryggen och de gjorde jävligt ont ska du ha klart för dig.
Jag fattar inte...snälla kan du förklara...
är det mig de är fel på eller är det dig?
Jag vill bara veta vad som hände och om det är värt att försöka ge dig en chans till eller om detta är slutet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar