Jag

Jag
Lilla söta jag

fredag 6 maj 2011

Love is in the air



To be or not to be thats the question,

Ja det var så Hamlet sa,

Då säger jag, att bli älskad eller inte det är frågan?

Den borde många människor ställa till sig själva varje dag, särskilt de där tonåringarna och ungdomarna som inte respektera sina föräldrar och som bara skiter i att föräldrarna älskar dem och gör allt för dem.

Kärlek är något av de svåraste som finns i livet, alla tolkar vi de på olika sätt och alla gör vi misstag när kärleken väl finns där och då mister man den, men har man turen kan man finna den igen det tar bara en oerhört lång tid och man måste gå långsamt fram för att inte mista den igen.

Det var någon som en gång sa till mig att även om du mister kärleken hos dem som står dig nära finner du den alltid hos gud, honom kan du alltid lita på när det gäller kärlek, han finns alltid där i vårt och tort, man ibland känner du att han inte alls är där men vad som än händer hur än allting går så finns han alltid där, han står alltid vid din sida dag som natt, han vakar över dig eftersom du är hans barn och han vill ge dig den kärlek som du förlorat hos andra.

Det är otroligt hur mycket kärlek det igentligen finns runt oss varje dag även om vi inte tänker på det, att bli älskad eller att älska det sker runt oss varje dag, kärleken finns alltid i luften, vart vi än vänder oss i världen står min lycka i guds händer, vilket betyder att min lycka till att finna kärlek, omtanke och glädje alltid finns i guds händer, är det ett konstigt samanträffande att jag möte min livs kärlek eller är det gud som på något vis fört oss samman, är det så att dem som har tur i kärlek blir ett par, och dem som har otur i kärlek ett par eller kan det bli så att den som har tur i kärlek faktiskt kan bli par men en som har otur i kärlek, ja du det är något man kan forska djupar i, men min teori i detta är att dem som har tur i kärlek blir ett bra par och dem som har otur i kärlek blir ett bra par, det kan nog vara så att det i livet är meningen att vi som har otur i kärlek ska hålla ihop med varandra eller? Det är en mycke bra fråga att ställa till sig själv.

För mig verkar det vara så jag har otur i kärlek och passar inte ihop med dem som har tur i kärlek så nu ska jag testa och se hur lyckan i kärleken går om jag håller mig till dem som är som jag, otur i kärleks människor.

Jag fann dig och du fan mig, jag hoppas kärleken kan gå vägen för oss båda, jag gillar dig, du gillar mig, kärleken kanske kan leda till något helt fantastiskt och underbart, vi kan ju vänta se och hoppas.

Nej nu blir det till att stiga upp, fixa kaffe och packa, för sen blir det att åka till pappa, men först ska vi stanna i lilla söta lyckeby och plocka upp mitt lilla hjärta <3 som ska med till pappa kommer att bli så kul jag hoppas detta kan gå vägen...pusspuss hjärtat mitt love you<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar