Jag

Jag
Lilla söta jag

torsdag 6 januari 2011

Vill inte mer, vill veta,vill höra, vill känna

Varför denna tystnad, varför denna ensamhet. Kan det aldrig ta slut kan man aldrig få höra dig bryta tystnaden och börja prata, ensamheten vad är det med den varför finns den. Jag tror inte jag klarar mer snart vill bara veta om allt är bra om det har hänt något, vill veta varför du get mig en månads tystnad. Har jag gjort något som varit fel har jag sagt något som skadat dig. Det tar kål på mig att inte veta jag går varje dag med dessa tankar i mitt huvud väntar på att du ska höra av dig på något sätt. Jag börjar tvivla tror jag ska lämna dig ifred lägga mina tankar i botten på en låda och gå vidare med livet. Nu orkar jag inte detta med jag lämnar detta bakom mig och ser framåt in i framtiden istället, nu satsar vi på nya ljusare tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar