Jag

Jag
Lilla söta jag

tisdag 11 januari 2011

Ajjj ont och ont och ...


Jaha idag var man i skolan. Har haft engelska, matte och svenska. Sedan tyckte jag det var roligt att utforska marken så jag givitvis halkade på isgata och drattade på rumpan påväg hem från skolan inte kul alltså. Har ont i naken, ryggen och huvudet så det blir snart att försöka sova. Annars idag har jag bara tagit det lugnt börjat spåna på min historia uppstats. Imon blir det en lång dag i skolan, börjar åtta och sluta kl fyra. Hoppas man överlever. Längat till nästa vecka:). Har gått två dagar i skolan och har redan två uppsatser och lite små uppgifter puss.

Idag mår jag för övrigt ok.

Man att denna tystnaden fortfarande finns kvar börjar bli väldigt orolig nu. Just nu vill jag bara höre ett litet ljud eller ett enkelt hej. Jag har verkligen känslor för dig och det vet du, du säger du har känslor för mig. Varför visar du inte det och svara mig, du kan skicka ett sms om du inte vill prata med mig öga mot öga eller i telefon. Jag släpper dig till den dagen du kan prata med mig.

Nu ska jag börja leva livet och göra vad jag själv vill.

Ha det så bra det ska jag pusssssss o krammmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar