Jag

Jag
Lilla söta jag

måndag 10 januari 2011

Vet inte vad som ska göras eller hur jag ska klara ut detta


Att vara förvirrad och inte veta vad man ska göra det är jobbigt. Om endå Gud kunde sända mig ett tecken från himlen, jag vill ha vägledning vilken väg ska jag välja i denna korsning där det finns fem olika vägar att välja. Den ena vägen går jag på varje vardag den handlar om skolan, en väg handlar om att ta ett steg i livet leva med familjen, fokusera på skolan och börja leva lite på livet, de andra vägarna är kärlek i slutet av dem stå det olika killar. Jag vill gå den vägen men killen i slutet säger inte så mycket och jag vet inte hur det kommer bli. Den ena vägen står en kille men tror inte det kommer bli mer än vänner. Den sista vägen är en kille i slutet den vägen skulle jag med vilja gå för jag har känslor för den killen men vet inte vad han har för känslor för mig och vi är väldigt goda vänner. Snälla gud ge mig ett tecken ge mig en vägledning. Jag går på vägen som handlar om skolan och min utbildning men när skolan är slut och jag börjar dra mig hemmåt kommer jag tillbaka till den där korsningen och vet inte vilken väg jag ska gå då. Just nu bara väntar, drömmer och hoppas jag att min gud hör mina rop efter hjälp efter vägledning in på rätt väg i livet. Nu lämnar jag dessa tankar och går till sängs i hopp om att en dag vakna upp och få lite andlig vägledning av gud. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar